Informatie m.b.t. het Covid-19 & reizen

  1. Home
  2. Corona

Veilig & verantwooord op vakantie

Alles volgens de Covid-19 regelgeving

Wij doen er alles aan om jou zo goed mogelijk te informeren over de huidige manier van vakantie vieren. Via deze pagina vind jij o.a. informatie over reisadvies en regelgeving op bestemmingen, corona-vouchers, veiligheid en hygiëne, garanties, omboeken en veel gestelde vragen.

Onbezorgd op vakantie met het Eliza Veilig&Zeker pakket

Wij snappen dat het juist nu extra belangrijk is om jou een gevoel van veiligheid en zekerheid te bieden. Als touroperator en onze intensieve samenwerkingen met partners kun jij met een onbezorgd gevoel boeken en reizen met ons Eliza Veilig&Zeker pakket. Dit pakket is onderdeel van onze service aan jou en is altijd inbegrepen:

Geld Terug Garantie: geld terug bij annulering door negatief reisadvies.
Omruilgarantie: tot 6 weken voor vertrek eenmalig gratis omboeken bij een groot deel van onze bestemmingen. Uitgesloten zijn: Toscane, Umbrië, Lazio, Sardinië, Sicilië, Puglia, Costa de Lisboa, Noord-Portugal. Dit geldt ook voor Cyprus wanneer jouw vakantie een reisperiode heeft tussen 01/11/2021 en 31/03/2022.
Verzekerd van repatriëring: altijd veilig terug naar huis.
Vakantiedokter via app: gratis doktersadvies met Vlaamse arts via app.
Conform COVID regelgeving: altijd conform regelgeving van (lokale) overheid, zodat jij je daar niet druk om hoeft te maken.

Veel gestelde vragen over reizen tijdens de COVID-19 pandemie

Heb je al een vakantie geboekt en weet je niet of deze door kan gaan?
Of gaat jouw vakantie geannuleerd worden vanwege een gewijzigd reisadvies?

We begrijpen dat jij vragen hebt. Wij werken er hard aan om iedereen zo snel mogelijk te informeren over vakanties die mogelijk niet door kunnen gaan.

We vragen om jouw geduld

We willen daarom vragen om jouw geduld en niet zelf direct contact met ons te zoeken. Wij zullen zelf altijd contact met jou opnemen indien een reis wordt aangepast, geannuleerd of gewijzigd moet worden. Dit doen wij op basis van urgentie (vertrekdatum).

Meer uitleg over de verschilende scenario's vind je aan de hand van vraag- antwoord via onze FAQ. Deze kun je hier raadplegen.