Meer dan 20 jaar specialist in unieke vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ABTO en SGR

Vragen & Contact

De 5 meest gestelde vragen

Heb ik een creditcard nodig voor de huurauto?
Ja, bij het ophalen van je huurauto wordt er om je creditcard met pincode gevraagd.
 
Zonder geldige creditcard mét pincode kun je geen waarborg achterlaten en zal de lokale partner geen auto mee willen geven. Klinkt streng, maar is vrij logisch: de lokale autoleverancier wil enige zekerheid voor hij je zo’n waardevol product meegeeft waarmee je alle kanten op kan. De huurovereenkomst ga je persoonlijk aan. Daarom moet de creditcard op je eigen naam staan. Dus niet op naam van je ouders of een vriend maar op de eigen naam van degene die het huurcontract als hoofdbestuurder ondertekent.
Hoe kan ik online inchecken bij Brussels Airlines?

Voor alle vluchten met Brussels Airlines kan jij vanaf 24 uur tot uiterlijk 4 uur voor vertrek online inchecken.

Hoe werkt het? 

  • Ga naar de website van Brussels Airlines
  • Houd je boekingsnummer bij de hand. Jouw 'reservatie of ticket nr.' bestaat uit de laatste 6 cijfers van jouw boekingsnummer (het eerste cijfer laat je dus weg)
    Check jezelf en jouw medereizigers in.
  • Volg de stappen en download vervolgens de instapkaart (boarding pass), zodat jij hem digitaal kan tonen of printen.

Let op! Reis jij met een baby? Dan checkt Brussels Airlines jou in en kan jij niet zelf online inchecken. De luchtvaartmaatschappij wijst dan jouw stoelen toe. Jouw instapkaart kan jij afhalen bij de 'special assistance balie' op de luchthaven van Brussel. 

Ben je online ingecheckt? Dan kun je op Brussels Airport gebruik maken van de bagage drop-off van Brussels Airlines. Hierdoor hoef je niet meer in de rij te staan bij de incheckbalie.
Online inchecken is niet verplicht. Je kunt ook gewoon op de luchthaven inchecken. De check-in wordt geheel verzorgd door Brussels Airlines. Zij hebben de gehele procedure uitgebreid voorbereid. Mocht er desondanks toch wat misgaan, dan kan je op de luchthaven de verantwoordelijke aan de infobalie van Brussels Airlines aanspreken.

Op de dag van vertrek dien jij minimaal 2,5 uur (in vakantieperiodes zelfs 3 uur) voor vertrek aanwezig te zijn op de luchthaven en jou te melden bij de desbetreffende incheckbalie. De juiste vertrektijden staan vermeld op jouw ticket, deze kan jij een dag voor vertrek ook checken op de website van de luchthaven.





Hoe kom ik in contact met Eliza was here?
We helpen je graag met het beantwoorden van je vragen. Je kunt je vraag indienen via dit formulier. Je kunt ook telefonisch contact opnemen. Onderaan deze pagina vind je onze contactgegevens en openingstijden. Check ook altijd goed onze gewijzigde openingstijden voor de dagen waarop er wordt afgeweken van onze standaard tijden.

Bel je vanuit het buitenland? Bel dan naar +32 03 808 1067

Ook via Facebook, Instagram en Whatsapp is het mogelijk je vragen te stellen. We staan voor je klaar.
Ik ben al gevaccineerd, moet ik alsnog een PCR-test laten afnemen?
Nee, in principe is jouw vaccinatiebewijs voldoende. Check wel goed of jouw bestemming het vaccinatiebewijs erkend om het land binnen te gaan en welke eisen zij hieraan stellen:

Bestemming

Vaccinatiebewijs voldoende? (geen PCR-test nodig)

Alternatieven voor vaccinatiebewijs

Cyprus

Je hebt geen coronabewijs nodig om Cyprus in te reizen

Klik hier voor de checklist met voorwaarden

Frankrijk

Je hebt geen coronabewijs nodig om Frankrijk in te reizen

Klik hier voor de checklist met voorwaarden

Griekenland

Je hebt geen coronabewijs nodig om Griekenland in te reizen

Klik hier voor de checklist met voorwaarden

Italië

Je hebt geen coronabewijs nodig om Italië in te reizen

Klik hier voor de checklist met voorwaarden

Malta

Je hebt geen coronabewijs nodig om Malta in te reizen

Klik hier voor de checklist met voorwaarden

Portugal

Je hebt geen coronabewijs nodig om Portugal in te reizen

Klik hier voor de checklist met voorwaarden

Spanje

Je hebt geen coronabewijs nodig om Spanje in te reizen

Klik hier voor de checklist met voorwaarden


Wat heb ik nodig om te kunnen reizen naar Spanje?
Reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Controleer daarom altijd het reisadvies van de overheid op Diplomatie België.

Doorloop onderstaande checklist om goed voorbereid op vakantie te gaan:
Inreismaatregelen
Maatregelen ter plaatse
Terugreismaatregelen

Inreismaatregelen

De inreismaatregelen van Spanje zijn opgeheven. Je hoeft geen coronabewijs meer te tonen. 

Maatregelen ter plaatse
Let op: 

De meeste maatregelen binnen Spanje zijn opgeheven. Wel is het voor iedereen vanaf 6 jaar verplicht om een mondkapje te dragen in het openbaar vervoer en zorginstellingen, zoals ziekenhuizen en apotheken.

Terugreismaatregelen

Je hoeft geen coronabewijs meer te tonen wanneer je terugreist naar België. Het is ook niet meer verplicht om een PLF-formulier in te vullen.

Let op! Reis je terug via Nederland? Check dan hier of er maatregelen van toepassing zijn voor jouw terugreis via Nederland. 

Coronavirus & Mijn boeking

Accommodatie

Speciale boekingen

Betalen & prijzen

Extra's bij te boeken

Reisdocumenten

Tijdens de vakantie

Na de vakantie

Over Eliza was here

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

WhatsApp

WhatsApp: +31628520992

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

Op dit moment is ons kantoor gesloten. We zullen jouw vraag beantwoorden binnen 2 dagen

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring

E-mail:
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
WhatsApp

WhatsApp: +31628520992

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

Op dit moment is ons kantoor gesloten. We zullen jouw vraag beantwoorden binnen 2 dagen
Social media
Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring
E-mail:
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza