Al 20 jaar specialist in kleinschalige vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ANVR en SGR

Vragen & Contact

De 5 meest gestelde vragen

Ik wil een extra bestuurder aanvragen, kan dat?
Ja, dat kan. Bij aankomst kun je bij de verhuurder kosteloos een tweede bestuurder toevoegen aan het huurcontract. Dit kan niet voor vertrek geregeld worden. De extra bestuurder moet ter plaatse zijn of haar rijbewijs en paspoort laten zien.


Wat heb ik nodig om te kunnen reizen naar Spanje?
Reizen met de juiste documenten is jouw eigen verantwoordelijkheid. Controleer daarom altijd het reisadvies van de overheid op Diplomatie België.

Doorloop onderstaande checklist om goed voorbereid op vakantie te gaan:
Inreismaatregelen
Maatregelen ter plaatse
Terugreismaatregelen

Inreismaatregelen

De inreismaatregelen van Spanje zijn opgeheven. Je hoeft geen coronabewijs meer te tonen. 

Maatregelen ter plaatse
Let op: 

De meeste maatregelen binnen Spanje zijn opgeheven. Wel is het voor iedereen vanaf 6 jaar verplicht om een mondkapje te dragen in het openbaar vervoer en zorginstellingen, zoals ziekenhuizen en apotheken.

Terugreismaatregelen

Je hoeft geen coronabewijs meer te tonen wanneer je terugreist naar België. Het is ook niet meer verplicht om een PLF-formulier in te vullen.

Let op! Reis je terug via Nederland? Check dan hier of er maatregelen van toepassing zijn voor jouw terugreis via Nederland. 

Wat moet ik doen bij schade en/of een ongeval van de huurauto?
Heb je per ongeluk schade opgelopen tijdens een trip? Geen paniek, je bent volledig verzekerd. Vul direct een schadeformulier in. Neem vervolgens contact op met de verhuurder. Het telefoonnummer van de lokale verhuurder staat op de papieren die je bij ontvangst van de auto mee krijgt. In overleg wordt bepaald of je met de betreffende huurauto verder kunt rijden of eventueel vervangend vervoer nodig hebt. Meld de schade daarna ook bij ons via info@elizawashere.be.

De lokale partner zal het schadebedrag tot een maximum van de volledige waarborgsom afschrijven. Hij bepaalt de exacte schade en belast het verschil tussen daadwerkelijke schade en waarborgbedrag aan je door. Je krijgt het hele schadebedrag vergoed als je dit bij ons declareert. Eenmaal terug in België kan je de schade claimen via Eliza was here. Neem contact met ons op, zodat we je kunnen informeren over de benodigde informatie en documenten die we nodig hebben om jou te kunnen helpen.
Welke maatregelen zijn van toepassing als ik terugreis naar Nederland?
Je hoeft geen coronabewijs meer te laten zien om terug te reizen naar Nederland. Daarnaast is het niet meer nodig om een gezondheidsverklaring in te vullen wanneer je reist via een Nederlandse luchthaven.

Coronavirus & Mijn boeking

Actueel

Accommodatie

Speciale boekingen

Betalen & prijzen

Extra's bij te boeken

Reisdocumenten

Tijdens de vakantie

Na de vakantie

Over Eliza was here

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 5 minuten

WhatsApp

WhatsApp: +31628520992

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 6 uur

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier

 

Antwoord binnen 2 dagen

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Antwoord binnen 8 uur

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring

E-mail:
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 5 minuten
WhatsApp

WhatsApp: +31628520992

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 6 uur
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier

 

Antwoord binnen 2 dagen
Social media
Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Antwoord binnen 8 uur
Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring
E-mail:
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza