1. FAQ & Contact | Eliza was here
  2. Informatie over corona-vouchers
  3. Informatie m.b.t. de SGR corona-voucher voor geannuleerde vakanties

Alle FAQ onderwerpen

Informatie m.b.t. de SGR corona-voucher voor geannuleerde vakanties

Algemene voorwaarden & inleveren voucher
Als jouw vakantie is geannuleerd wegens onvermijdbare en buitengewone omstandigheden ten gevolge van het coronavirus ontvang je een corona-voucher om een nieuwe vakantie te boeken bij ons. Jouw corona-voucher kan gebruikt worden voor boekingen die gemaakt worden binnen één (1) jaar na uitgifte voor een bestemming en vertrekperiode naar jouw keuze. De voucher wordt uiterlijk 2 tot 3 weken na jouw oorspronkelijke vertrekdatum per e-mail verstuurd.

De voorwaarden van jouw voucher vind je hier.

Alle informatie over de vouchers en mogelijkheid voor het inwisselen van jouw vouchers vind je hier.

Wat is de voucher waard?
De waarde is maximaal gelijk aan het bedrag dat je reeds voor jouw pakketreis had (aan)betaald ten tijde van de annulering. De voucher vervangt het recht om terugbetaling van alle betaalde bedragen te vragen aan Eliza was here. Wanneer de reissom van de nieuwe reis hoger uitvalt, betaal je de meerkosten. Wanneer de nieuwe vakantie goedkoper is, blijft de restwaarde voor de resterende termijn van de voucher bestaan en gedekt door de SGR en je kan dit maximaal één (1) maal doen.

Kan ik mijn voucher delen met medereizigers?
Momenteel wordt de voucher alleen uitgegeven aan de hoofdboeker van de geannuleerde vakantie. Deze is en blijft financieel verantwoordelijk voor de voucher. De voucher mag wel worden overgedragen aan een andere reiziger die voorheen wel of niet op de oude boeking stond. De hoofdboeker kan hiervoor de vouchercode delen met diegene. Let op: je dient hiervoor ook diverse persoonsgegevens te delen die nodig zijn om de voucher te verwerken.Als de hoofdboeker merkt dat de voucher wordt gebruikt en hij/zij heeft hier niet mee ingestemd, dan moet deze hoofdboeker dit binnen maximaal 14 dagen aan ons laten weten (of eerder, zodra ze dit ongewenst gebruik merken)
 
Ik heb nog een vakantie staan voor later vertrek die niet geannuleerd is, kan ik de voucher gebruiken om deze vakantie te betalen?
Ja, je kunt nog openstaande bedragen van andere vakanties bij Eliza was here betalen met jouw voucher. Kijk via de hierboven genoemde link hoe je jouw voucher kunt gebruiken.


Ik kan/wil geen gebruik maken van mijn SGR corona-voucher en mijn geld terug vragen, wat nu?

We hebben je een corona-voucher met SGR-dekking aangeboden ter waarde van het bedrag dat je aan ons hebt (aan)betaald voor jouw vakantie. Deze voucher is speciaal ontwikkeld voor pakketreizen. Met jouw voucher kun je een nieuwe vakantie boeken op onze website.

De SGR-dekking zorgt ervoor dat het bedrag beschermd is in geval van een onverhoopt faillissement. Door de voucher te accepteren heb je dus meer zekerheid over het aan ons betaalde bedrag. Daarnaast geef je de reisbranche de tijd om deze zware crisis te overbruggen en de werkgelegenheid zoveel mogelijk te beschermen, totdat we weer op vakantie kunnen gaan.

Vouchers uitgegeven t/m 20-06-2020:
Als je geen gebruik kan of wil maken van de voucher, kan je twaalf (12) maanden na de uitgiftedatum van de voucher een verzoek tot terugbetaling bij ons indienen. De terugbetaling van de (resterende) voucherwaarde wordt dan uiterlijk binnen achtien (18) maanden na de uitgiftedatum van de voucher terugbetaald. Deze aanvragen worden enkel in behandeling genomen als deze twaalf maanden na de uitgiftedatum van de voucher bij Eliza was here worden ingediend per e-mail via info@elizawashere.be

Vouchers uitgegeven vanaf 21-06-2020:
Als je geen gebruik kan of wil maken van de voucher, kan je twaalf (12) maanden na de uitgiftedatum van de voucher een verzoek tot terugbetaling bij ons indienen. De terugbetaling van de (resterende) voucherwaarde wordt binnen enkele dagen terugbetaald. Deze aanvragen worden enkel in behandeling genomen als deze twaalf maanden na de uitgiftedatum van de voucher bij Eliza was here worden ingediend per e-mail via info@elizawashere.be.

De SGR dekking is verlengd tot en met 31 december 2020.

Aan druk- en/of zetfouten kunnen geen rechten worden ontleend.


Was deze vraag nuttig voor je? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Contact

Op dit moment is het drukker dan normaal bij ons Customer Care team. Hierdoor kan een antwoord op jouw bericht langer duren dan jij van ons gewend bent. Uiteraard doen wij ons uiterste best om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Bekijk voor meer informatie omtrent corona deze pagina of de bovenstaande FAQ.

Jij kan ons bereiken via 03 808 10 67 of per e-mail.

Ma t/m vr: telefoon & e-mail
Zaterdag: e-mail

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag: 09.00 - 17.00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk aangepaste openingstijden

Over Eliza was here

Meer te weten komen over ons bedrijf en beleid? Op zoek naar vacatures?

Dat vind je allemaal in onze bedrijfsinformatie.

Lees meer over Eliza was here

Mijn Eliza

Wil je jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan makkelijk via de Mijn Eliza portal.

Ga naar Mijn Eliza

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuwste ontdekkingen, leuke acties en unieke inspiratie.

Meld je aan

Lees de blog

Lees alle avonturen over de mooiste plekjes, unieke tips en bijzondere verhalen.

Ga naar de blog

Heb je je antwoord niet gevonden?

Contact

Op dit moment is het drukker dan normaal bij ons Customer Care team. Hierdoor kan een antwoord op jouw bericht langer duren dan jij van ons gewend bent. Uiteraard doen wij ons uiterste best om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Bekijk voor meer informatie omtrent corona deze pagina of de bovenstaande FAQ.

Jij kan ons bereiken via 03 808 10 67 of per e-mail.

Ma t/m vr: telefoon & e-mail
Zaterdag: e-mail

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag: 09.00 - 17.00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk aangepaste openingstijden

Over Eliza was here

Meer te weten komen over ons bedrijf en beleid? Op zoek naar vacatures?

Dat vind je allemaal in onze bedrijfsinformatie.

Lees meer over Eliza was here

Mijn Eliza

Wil je jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan makkelijk via de Mijn Eliza portal.

Ga naar Mijn Eliza

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Social media
Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuwste ontdekkingen, leuke acties en unieke inspiratie.

Meld je aan

Lees de blog

Lees alle avonturen over de mooiste plekjes, unieke tips en bijzondere verhalen.

Ga naar de blog