1. FAQ & Contact | Eliza was here
  2. Welke vakanties worden er geannuleerd?
  3. Informatie m.b.t. geannuleerde vluchten van Transavia vanuit Brussels Airport

Alle FAQ onderwerpen

Informatie m.b.t. geannuleerde vluchten van Transavia vanuit Brussels Airport

Transavia annuleert alle vluchten met vertrek vanuit Brussels Airport
Als gevolg van de wereldwijde coronacrisis heeft onze airline partner Transavia alle geplande vluchten vanuit Brussels Airport geschrapt t.e.m. maart 2021.

Vlieg jij met een andere airline? Bekijk dan hier de andere procedures.

Ik vlieg alleen heen of terug met Transavia, en nu?
Alle vakanties die een vlucht van Transavia hebben, ook al is het alleen heen of terug, worden geannuleerd.

Communicatie en gevolgen van de annuleringen van Transavia voor jouw reservering
Wij zijn momenteel alle betrokken gasten aan het informeren via e-mail dat we hun vakantie annuleren, maar dat ze uiteraard hun geld niet kwijt zijn. Alle betrokken gasten krijgen het reeds betaalde bedrag als tegoed voor een volgende vakantie die kan worden gebruikt voor boekingen gemaakt binnen één (1) jaar na uitgifte naar een bestemming en vertrekperiode naar keuze.

Hoe krijg je info met betrekking tot jouw reis als gevolg van deze maatregelen
In het belang van onze gasten én om dit zo vlot en gestructureerd mogelijk te laten verlopen, vind je hieronder informatie en richtlijnen met betrekking het contact met Eliza was here. Graag vragen wij hierin om jouw begrip en medewerking.

  • Wij contacteren jou! Je mag er hierin uiteraard op vertrouwen dat wij dit doen in volgorde van urgentie. We verzoeken je dan ook vriendelijk om ons in de komende periode niet zelf te benaderen.
  • Wij zorgen ervoor dat de antwoorden op de meest gestelde vragen makkelijk terug te vinden zijn in deze FAQ’s.
  • Wij doen ons best om de website continu up-to-date te houden. Zodra wij van de autoriteiten informatie krijgen over een bepaalde vakantiebestemming, passen wij de updates aan. Wij raden je aan om zeker ook zelf de updates van de officiële autoriteiten te volgen want de ontwikkelingen en de adviezen volgen elkaar zeer snel op.

We begrijpen dat jij het liefst zo snel mogelijk wil weten waar je aan toe bent en welke mogelijkheden je hebt. Wij willen benadrukken dat er met man en macht wordt gewerkt om jou die duidelijkheid te geven, de gevolgen voor iedereen te beperken en tegelijkertijd de situatie goed onder controle te houden. Wij werken hierin nauw samen met autoriteiten, als ook met onze airlinepartners, agenten en eigenaren.

Momenteel wordt de volgorde van urgenties op de volgende manier bepaald:
1. Vertrekken binnen de 48u
2. Vertrekken + 48u
3. Latere vertrekken en overige vragen


Was deze vraag nuttig voor je? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor je hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat we je nog niet konden helpen. Je bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.be en we zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb je je antwoord niet gevonden?

Contact

Op dit moment is het drukker dan normaal bij ons Customer Care team. Hierdoor kan een antwoord op jouw bericht langer duren dan jij van ons gewend bent. Uiteraard doen wij ons uiterste best om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Bekijk voor meer informatie omtrent corona deze pagina of de bovenstaande FAQ.

Jij kan ons bereiken via 03 808 10 67 of per e-mail.

Ma t/m vr: telefoon & e-mail
Zaterdag: e-mail

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag: 09.00 - 17.00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk aangepaste openingstijden

Over Eliza was here

Meer te weten komen over ons bedrijf en beleid? Op zoek naar vacatures?

Dat vind je allemaal in onze bedrijfsinformatie.

Lees meer over Eliza was here

Mijn Eliza

Wil je jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan makkelijk via de Mijn Eliza portal.

Ga naar Mijn Eliza

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuwste ontdekkingen, leuke acties en unieke inspiratie.

Meld je aan

Lees de blog

Lees alle avonturen over de mooiste plekjes, unieke tips en bijzondere verhalen.

Ga naar de blog

Heb je je antwoord niet gevonden?

Contact

Op dit moment is het drukker dan normaal bij ons Customer Care team. Hierdoor kan een antwoord op jouw bericht langer duren dan jij van ons gewend bent. Uiteraard doen wij ons uiterste best om jouw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden. Bekijk voor meer informatie omtrent corona deze pagina of de bovenstaande FAQ.

Jij kan ons bereiken via 03 808 10 67 of per e-mail.

Ma t/m vr: telefoon & e-mail
Zaterdag: e-mail

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09.00 - 18.00 uur
Zaterdag: 09.00 - 17.00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk aangepaste openingstijden

Over Eliza was here

Meer te weten komen over ons bedrijf en beleid? Op zoek naar vacatures?

Dat vind je allemaal in onze bedrijfsinformatie.

Lees meer over Eliza was here

Mijn Eliza

Wil je jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan makkelijk via de Mijn Eliza portal.

Ga naar Mijn Eliza

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Social media
Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van nieuwste ontdekkingen, leuke acties en unieke inspiratie.

Meld je aan

Lees de blog

Lees alle avonturen over de mooiste plekjes, unieke tips en bijzondere verhalen.

Ga naar de blog