Al 20 jaar specialist in kleinschalige vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ANVR en SGR
  1. FAQ & Contact | Eliza was here
  2. Betalingstermijnen
  3. Wanneer moet ik de aanbetaling voldoen?

Alle FAQ onderwerpen

Wanneer moet ik de aanbetaling voldoen?

De aanbetaling dient binnen 7 dagen na boeken op onze rekening te staan en bestaat uit: 
  • kosten voor de eventueel afgesloten annuleringsverzekering (100%)
  • eventuele poliskosten bij afgesloten verzekering (100%)
  • 30% over de overige reisonderdelen

Let op: Heb je standaard vluchten geboekt? Dan betaal je naast de standaard aanbetaling ook de kosten voor de vluchten.

De kosten voor de vlucht vind je terug op de factuur die je ontvangt na de boeking.

De hoogte van de aanbetaling van jouw vakantie kun je terugvinden op jouw factuur. Als je binnen twee weken na je boeking vertrekt, kun je de reissom via een spoedoverboeking of creditcard betalen. Vermeld hierbij altijd je boekingsnummer.



Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.be en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 5 minuten

WhatsApp

WhatsApp: +31628520992

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 6 uur

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier

 

Antwoord binnen 2 dagen

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Antwoord binnen 8 uur

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring

E-mail:
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 5 minuten
WhatsApp

WhatsApp: +31628520992

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 6 uur
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier

 

Antwoord binnen 2 dagen
Social media
Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Antwoord binnen 8 uur
Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring
E-mail:
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza