Al 20 jaar specialist in kleinschalige vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ANVR en SGR
  1. FAQ & Contact | Eliza was here
  2. Betalingstermijnen
  3. Wanneer moet ik de betaling overmaken?

Alle FAQ onderwerpen

Wanneer moet ik de betaling overmaken?

De aanbetaling bestaat uit:
- de reserveringskosten (100%)
- het calamiteitenfonds (100%)
- kosten voor de eventueel afgesloten annuleringsverzekering (100%)
- eventuele poliskosten (100%)
- 30% over de overige reisonderdelen

Het exacte bedrag van de aanbetaling van jouw vakantie vind je terug op jouw factuur. Deze aanbetaling dient binnen 7 dagen na boeken op onze rekening te staan.

Let op: Heb jij standaard vluchten geboekt? Dan gelden er afwijkende betalingsvoorwaarden. Naast de standaard aanbetaling betaal je ook de kosten voor de vlucht. De kosten voor de vlucht vind je terug op de factuur die je ontvangt na de boeking.

Het is van belang dat het restantbedrag uiterlijk 6 weken voor vertrek bij ons binnen is.

Boek je een vakantie binnen 6 weken voor vertrek, dan is het noodzakelijk dat je de gehele betaling per direct aan ons overmaakt via iDeal of Creditcard.

Na boeken ontvang je de factuur per mail. Op deze factuur vind je de betalingstermijnen terug. De factuur vind je ook terug op Mijn Eliza.

Herinnering
Eliza stuurt geen betalingsherinneringen voordat de betalingstermijn is overschreden. Deze termijnen vermelden wij op de factuur en op Mijn Eliza. Daar kun je altijd de specifieke datum zien waarop wij de betaling op onze rekening verwachten.


Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.be en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09.00 - 17.45 uur
Zaterdag: 09.00 - 17.00 uur*
Zondag: gesloten

Bekijk de aangepaste openingstijden

Email

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden?

Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

Antwoord binnen 3 weken.

Telefoon

Jij kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

 

Het is momenteel druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 30-45 minuten.

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Antwoord binnen 48 uur

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Adresgegevens

Eliza was here
Bahialaan 2
3065 WC Rotterdam

Geen bezoekadres

 

Over Eliza was here

Meer te weten komen over ons bedrijf en beleid? Op zoek naar vacatures?

Dat vind jij allemaal in onze bedrijfsinformatie.

Lees meer over Eliza was here

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09.00 - 17.45 uur
Zaterdag: 09.00 - 17.00 uur*
Zondag: gesloten

Bekijk de aangepaste openingstijden

Email

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden?

Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

Antwoord binnen 3 weken.
Telefoon

Jij kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

 

Het is momenteel druk, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 30-45 minuten.
Social media
Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Antwoord binnen 48 uur
Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Adresgegevens

Eliza was here
Bahialaan 2
3065 WC Rotterdam

Geen bezoekadres

 

Over Eliza was here

Meer te weten komen over ons bedrijf en beleid? Op zoek naar vacatures?

Dat vind jij allemaal in onze bedrijfsinformatie.

Lees meer over Eliza was here