Meer dan 20 jaar specialist in unieke vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ABTO en SGR
  1. FAQ & Contact | Eliza was here
  2. Klachten
  3. Hoe dien ik een klacht in?

Alle FAQ onderwerpen

Hoe dien ik een klacht in?

Voor de vakantie
Wanneer jouw klacht betrekking heeft op Eliza was here of op het tot stand komen van de boeking, dan kun je deze bij ons indienen via ons contactformulier.

Na ontvangst van een klacht voor vertrek, versturen wij een ontvangstbevestiging met een behandelingstermijn van 1 dag. Afhankelijk van het type opmerking kan het voorkomen dat wij meer tijd nodig hebben om een passende reactie te geven. In dit geval krijg je altijd binnen 2 weken na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie van ons. Hierbij houden wij uiteraard rekening met jouw vertrekdatum.

Tijdens de vakantie
Jij kan erop rekenen dat wij er alles aan doen om jouw vakantie onvergetelijk en zorgeloos te maken. Toch kan het voorkomen dat jij een klacht hebt over de reis of ontevreden bent over jouw verblijf. Blijf daar niet mee rondlopen, maar meld dit direct bij de eigenaar van de accommodatie of neem contact met ons op via +31 (0)10 2700 821. Dit nummer is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 - 17:30. Buiten deze openingstijden zijn wij te bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Na de vakantie
Wordt de klacht ter plaatse niet naar tevredenheid opgelost, dan kan jij uiterlijk binnen twee maanden na afloop van jouw vakantie de klacht schriftelijk met een toelichting indienen via ons contactformulier. Klachten die op bestemming niet zijn gemeld worden na thuiskomst niet in behandeling genomen.

Voor verdere informatie over reisvoorwaarden en je rechten als reiziger verwijzen wij je naar de Algemene en Bijzondere voorwaarden.

Is jouw klacht niet tot tevredenheid opgelost of is jou ter zake geen genoegdoening verschaft? Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. Je kan de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: https://consumentenombudsdienst.be/nl.

Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kan je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr.
Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.be en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

WhatsApp

WhatsApp: +31628520992

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

Op dit moment is ons kantoor gesloten. We zullen jouw vraag beantwoorden binnen 2 dagen

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring

E-mail:
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
WhatsApp

WhatsApp: +31628520992

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

Op dit moment is ons kantoor gesloten. We zullen jouw vraag beantwoorden binnen 2 dagen
Social media
Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring
E-mail:
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza