Al 20 jaar specialist in kleinschalige vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ANVR en SGR
  1. FAQ & Contact | Eliza was here
  2. Schade
  3. Hoe meld ik schade?

Alle FAQ onderwerpen

Hoe meld ik schade?

Wanneer je op vakantie schade opgelopen hebt, dan kun je hiervoor contact opnemen met jouw verzekeringsmaatschappij.

Heb je direct hulp nodig op reis omdat er iets mis is gegaan? Dan kun je contact opnemen met de hulplijn van de verzekeraar. Sla dit nummer altijd op in jouw telefoon als je op reis gaat. Wanneer je achteraf schade wilt claimen bij jouw verzekering kan dit via een online schade formulier. Houd bij het melden van jouw schade de nota’s, garantiebewijzen, verklaringen en andere bewijzen bij de hand. Hoe vollediger je jouw schade omschrijft en bewijzen toevoegt, hoe sneller de verzekeraar jouw schade kan afhandelen.

Heb je jouw verzekering via Eliza afgesloten? Dan ben je verzekerd bij AXA en kun je hier het online formulier invullen om schade te claimen. De 24/7 hulplijn van AXA is te bereiken op +31 10 80 82 613.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.be en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 10 minuten

WhatsApp

WhatsApp: +31628520992

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 12 uur

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier

 

Antwoord binnen 2 dagen

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Antwoord binnen 8 uur

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring

E-mail:
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Wij zijn telefonisch bereikbaar, de gemiddelde wachttijd is op dit moment 10 minuten
WhatsApp

WhatsApp: +31628520992

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Antwoord binnen 12 uur
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier

 

Antwoord binnen 2 dagen
Social media
Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Antwoord binnen 8 uur
Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring
E-mail:
Klacht voor de vakantie: vul dit contactformulier in

Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza