• Home
  • Service & Contact
Service & Contact
  • Combinatiereis aanvragen

    Dit veld is verplicht Vul een geldige naam in
    Dit veld is verplicht
    Dit veld is verplicht
    Dit veld is verplicht
    Dit veld is verplicht Vul een geldig telefoonnummer in

    Eliza was here vindt jouw privacy belangrijk en zorgt dat jouw gegevens worden verwerkt volgens de privacy verklaring. Als er problemen ontstaan bij het verzenden van de vraag, dan mag je de vraag mailen naar Eliza was here.

    Verstuur
  • Algemene vragen

    Dit veld is verplicht Vul een geldige naam in
    Dit veld is verplicht
    Dit veld is verplicht
    Dit veld is verplicht Vul een geldig telefoonnummer in

    Eliza was here vindt jouw privacy belangrijk en zorgt dat jouw gegevens worden verwerkt volgens de privacy verklaring. Als er problemen ontstaan bij het verzenden van de vraag, dan mag je de vraag mailen naar Eliza was here.

    Verstuur

Deel eventuele klachten direct

Je kunt erop rekenen dat we er alles aan doen om jouw vakantie onvergetelijk en zorgeloos te maken. Toch kan het voorkomen dat je klachten hebt over de reis of ontevreden bent over jouw verblijf. Blijf daar niet mee rondlopen, maar meld dit direct aan de receptie van de accommodatie en bij mijn vertegenwoordigers ter plaatse.

Kun je niemand vinden of ben je van mening dat je klacht niet naar behoren wordt opgelost, neem dan direct vanaf je vakantiebestemming contact met ons op. Het telefoon- en e-mailadres staan vermeld op je reisbescheiden.

Deze handelwijze is absoluut noodzakelijk omdat we, op het moment dat je jouw klacht kenbaar maakt, meestal direct iets voor je kunnen betekenen. Achteraf, na thuiskomst, is het natuurlijk niet meer mogelijk om problemen op te lossen. Om die reden worden klachten die op bestemming niet zijn gemeld, in België niet in behandeling genomen. Schroom dus niet om gelijk aan de bel te trekken.

Word je klacht ter plaatse niet bevredigend opgelost dan is het noodzakelijk om ons hiervan op de hoogte te stellen. Een klacht kun je uiterlijk binnen twee maanden na afloop van de reis, voorzien van een motivatie, schriftelijk of per e-mail indienen. Het opsturen van alleen een klacht zonder verdere toelichting is niet voldoende om hem in behandeling te kunnen nemen. Na ontvangst versturen we altijd een ontvangstbevestiging. Een inhoudelijke reactie op je opmerkingen geven we binnen één maand. Je kunt de correspondentie richten aan:

Eliza was here
t.a.v. Afdeling Cliëntenservice
Brusselstraat 59
2018 Antwerpen
Tel: 070/35.00.50
E-mail: jouwervaring@elizawashere.be
Internet: www.elizawashere.be

Als je klacht betrekking heeft op de reisorganisatie of op het tot stand komen van de boeking, kan je mij dit, binnen een maand na vaststellen van je ongenoegen, laten weten. Als je een klacht indient voor vertrek, stuur ik je geen ontvangstbevestiging omdat ik zo snel mogelijk (en in ieder geval voor je vertrek) wil handelen. Voor meer informatie over reisvoorwaarden en je rechten als reiziger verwijs ik je graag naar algemene reisvoorwaarden.

Bij buitengerechtelijke regeling van het geschil is de Consumentenombudsdienst van de FOD Economie bevoegd om elke aanvraag tot buitengerechtelijke regeling van consumentengeschillen te ontvangen. Deze zal op haar beurt de aanvraag ofwel zelf behandelen ofwel doorsturen naar een gekwalificeerde entiteit. Je kunt de Consumentenombudsdienst bereiken via deze link: http://www.consumentenombudsdienst.be//nl.

Bij geschillen met een grensoverschrijdend karakter kun je bovendien beroep doen op het Online Dispute Resolution platform van de Europese Unie via deze link: http://ec.europa.eu/odr.

Koester de verschillen

Een vakantie in het buitenland betekent andere mensen, een nieuwe cultuur en lokale lekkernijen. Precies wat een vakantie voor mij nu zo aantrekkelijk maakt. Hou er in je verwachtingen rekening mee dat in andere landen de dingen anders zijn, georganiseerd of smaken dan in België. Koester de verschillen en laat je niet direct uit het veld slaan door dingen die misschien anders lopen dan je had verwacht. Hou bijvoorbeeld rekening met de volgende 'tegenvallers' en probeer die als de charme van je vakantieverblijf te typeren:

  • Wanneer je kiest voor een eenvoudige accommodatie, kan je niet het comfort en de faciliteiten van een luxe hotel verwachten.
  • Hou rekening met eventuele bouwactiviteiten op de plaats van bestemming.
  • Hou rekening met beperktere openingstijden van winkels en uitgaansgelegenheden in het voor- en naseizoen.
  • In Zuid-Europese landen zijn water en elektriciteit nog niet overal op het niveau dat we in België gewend zijn.
  • Het voltage ligt in andere landen soms lager dan in België en het kan zijn dat nu en dan de stroom uitvalt.
  • De warmwatervoorziening is vaak geregeld met behulp van zonnecollectoren. Ook kan het zijn dat je slechts over een kleine boiler beschikt. Dat betekent wellicht korter of minder warm douchen dan je gewend bent.
  • In sommige badkamers is geen douchegordijn aanwezig of geen gelegenheid om de douchekop op te hangen.
  • Op een vakantiebestemming kan je te maken krijgen met ongedierte zoals kakkerlakken of mieren. Dit heeft niets met onvoldoende hygiëne te maken, maar hoort vaak bij de klimatologische omstandigheden. Verpak etenswaren goed en bewaar alles bij voorkeur in de koelkast. Eventueel kan je zelf ter plaatse een verdelgingsmiddel kopen. Overleg in ieder geval met de beheerder van je accommodatie over manieren om van het ongewenste bezoek af te komen.