• Home
  • Service & Contact
Service & Contact
  • Combinatiereis aanvragen

    Dit veld is verplicht Vul een geldige naam in
    Dit veld is verplicht
    Dit veld is verplicht
    Dit veld is verplicht
    Dit veld is verplicht Vul een geldig telefoonnummer in

    Eliza was here vindt jouw privacy belangrijk en zorgt dat jouw gegevens worden verwerkt volgens de privacy verklaring.

    Verstuur
  • Algemene vragen

    Dit veld is verplicht Vul een geldige naam in
    Dit veld is verplicht
    Dit veld is verplicht
    Dit veld is verplicht Vul een geldig telefoonnummer in

    Eliza was here vindt jouw privacy belangrijk en zorgt dat jouw gegevens worden verwerkt volgens de privacy verklaring.

    Verstuur

Deel eventuele klachten direct

Je kan erop rekenen dat ik er alles aan zal doen om jouw vakantie onvergetelijk en zorgeloos te maken. Toch kan het voorkomen dat je klachten hebt over de reis of ontevreden bent over je vakantieverblijf. Blijf daar niet mee rondlopen, maar meld dit direct aan de receptie van je accommodatie en bij mijn vertegenwoordigers ter plaatse. Kan je niemand vinden of ben je van mening dat je klacht niet naar behoren wordt opgelost, neem dan direct vanaf je vakantiebestemming contact op met medewerkers op mijn kantoor in Antwerpen. De contactgegevens vind je altijd bij je reispapieren en mijn collega's en ik staan je graag te woord.

Op het moment dat je een klacht bij mij kenbaar maakt, ga ik direct aan de slag om het probleem op te lossen en je ongenoegen weg te nemen. Als je mij pas na afloop inlicht, kan ik er natuurlijk niet veel meer aan doen en blijf je misschien met een ontevreden gevoel achter. Dat zou ik heel vervelend vinden. Schroom dus niet om gelijk aan de bel te trekken.

Als je op de plaats van bestemming niet naar tevredenheid verder wordt geholpen, kan je een klachtenformulier invullen waarmee je bij thuiskomst je klachten aan mij kenbaar maakt. Dit formulier stuur je binnen een maand na thuiskomst per post of e-mail naar me toe. Ik stel vooral prijs op een duidelijke motivatie bij het formulier, waarin je klachten goed en persoonlijk worden toegelicht. Ik zorg ervoor dat je een ontvangstbevestiging krijgt en geef je binnen een maand een reactie. Je kan het formulier sturen aan:

Eliza was here
t.a.v. Afdeling Cliëntenservice
Brusselstraat 59
2018 Antwerpen
Tel: 070/35.00.50
E-mail: jouwervaring@elizawashere.be
Internet: www.elizawashere.be

Klachten die je niet op de plaats van bestemming meldt en waarvoor geen klachtenformulier is ingevuld, kan ik helaas niet in behandeling nemen.

Als je klacht betrekking heeft op de reisorganisatie of op het tot stand komen van de boeking, kan je mij dit, binnen een maand na vaststellen van je ongenoegen, laten weten. Als je een klacht indient voor vertrek, stuur ik je geen ontvangstbevestiging omdat ik zo snel mogelijk (en in ieder geval voor je vertrek) wil handelen. Voor meer informatie over reisvoorwaarden en je rechten als reiziger verwijs ik je graag naar algemene reisvoorwaarden.

Koester de verschillen

Een vakantie in het buitenland betekent andere mensen, een nieuwe cultuur en lokale lekkernijen. Precies wat een vakantie voor mij nu zo aantrekkelijk maakt. Hou er in je verwachtingen rekening mee dat in andere landen de dingen anders zijn, georganiseerd of smaken dan in België. Koester de verschillen en laat je niet direct uit het veld slaan door dingen die misschien anders lopen dan je had verwacht. Hou bijvoorbeeld rekening met de volgende 'tegenvallers' en probeer die als de charme van je vakantieverblijf te typeren:

  • Wanneer je kiest voor een eenvoudige accommodatie, kan je niet het comfort en de faciliteiten van een luxe hotel verwachten.
  • Hou rekening met eventuele bouwactiviteiten op de plaats van bestemming.
  • Hou rekening met beperktere openingstijden van winkels en uitgaansgelegenheden in het voor- en naseizoen.
  • In Zuid-Europese landen zijn water en elektriciteit nog niet overal op het niveau dat we in België gewend zijn.
  • Het voltage ligt in andere landen soms lager dan in België en het kan zijn dat nu en dan de stroom uitvalt.
  • De warmwatervoorziening is vaak geregeld met behulp van zonnecollectoren. Ook kan het zijn dat je slechts over een kleine boiler beschikt. Dat betekent wellicht korter of minder warm douchen dan je gewend bent.
  • In sommige badkamers is geen douchegordijn aanwezig of geen gelegenheid om de douchekop op te hangen.
  • Op een vakantiebestemming kan je te maken krijgen met ongedierte zoals kakkerlakken of mieren. Dit heeft niets met onvoldoende hygiëne te maken, maar hoort vaak bij de klimatologische omstandigheden. Verpak etenswaren goed en bewaar alles bij voorkeur in de koelkast. Eventueel kan je zelf ter plaatse een verdelgingsmiddel kopen. Overleg in ieder geval met de beheerder van je accommodatie over manieren om van het ongewenste bezoek af te komen.