Meer dan 20 jaar specialist in unieke vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ABTO en SGR
FAQ contact Eliza was here
  1. FAQ & Contact | Eliza was here
  2. Ophalen & Inleveren
  3. Waar moet ik rekening mee houden bij het ophalen en terugbrengen van de huurauto?

Alle FAQ onderwerpen

Waar moet ik rekening mee houden bij het ophalen en terugbrengen van de huurauto?

Tijdens ophalen: 
  • De borg wordt van je creditcard afgeschreven – houdt dus rekening met een tijdelijk lagere bestedingslimiet. Na de huurperiode stort de lokale partner het bedrag binnen 10 werkdagen weer terug. De creditcardmaatschappij heeft vervolgens enige tijd nodig voor de verwerking van jouw af- en bijschrijvingen. Binnen welk termijn het gereserveerde of afgeschreven bedrag weer zichtbaar is, is afhankelijk van jouw creditcardmaatschappij.
  • Sluit geen extra verzekeringen af bij het ophalen van de huurauto. Deze is volledig verzekerd. De NoRisk Garantie is een Nederlandse verzekering. Mocht je schade hebben tijdens je vakantie dan moet je akkoord gaan met het afschrijven van het schadebedrag. Het afgeschreven bedrag kun je na terugkomst van de vakantie claimen.
  • Loop voordat je de huurauto meeneemt naar je vakantieadresje nog een rondje om de auto om eventuele eerdere schade te noteren.
  • De autohuurvoucher kun je digitaal vanuit de portal of app als PDF variant openen en bij de balie aan de verhuurder tonen. Je dient te allen tijde in de mogelijkheid te zijn om de autovoucher per e-mail naar de verhuurder te sturen wanneer zij hier naar vragen.
Tijdens terugbrengen: 
  • Lever de huurauto in met de benzinestand zoals deze was toen je de auto ophaalde. Meestal is dit vol-vol. Het is raadzaam geen andere afspraken te maken, je bent dan duurder uit.
  • Vergeet niet je privébezittingen mee te nemen.
  • Bewaar het huurcontract, dat lokaal getekend is, tenminste 8 weken.
  • Bewaar, in geval van schade, het schaderapport tenminste 8 weken.
Malta
Als je op vakantie gaat naar Gozo, land je op de luchthaven van Malta. Je haalt je huurauto op bij de verhuurmaatschappij en rijdt vervolgens naar Cirkewwa. Dit is de haven van Malta, waar je de ferry neemt naar Mgarr Gozo. Je dient zelf een ticket te kopen voor de ferryovertocht. Deze koop je voor zowel de heen- als terugreis in één keer, op de ferry zelf. Na de overtocht van 25 minuten, rijd je vanaf de haven van Gozo naar jouw vakantieverblijf. Op de dag van vertrek neem je de ferry terug vanuit Mgarr Gozo naar Cirkewwa en lever je de huurauto weer in op de luchthaven van Malta.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.be en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

WhatsApp

WhatsApp: +3238081067

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je tijdens onze openingstijden sneller kunnen helpen.

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
WhatsApp

WhatsApp: +3238081067

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je tijdens onze openingstijden sneller kunnen helpen.
Social media
Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring
E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza