Geld Terug Garantie

  1. Home
  2. Corona
  3. Geld Terug Garantie

Onze Geld Terug Garantie voor jouw vakantie

Geld terug in het geval van een negatief reisadvies door Covid-19

Wij begrijpen heel goed dat er bij jou onzekerheid bestaat om een vakantie te boeken. Niemand weet hoe Covid-19 zich ontwikkeld en wat de gevolgen zijn voor het reisadvies naar de verschillende bestemmingen. Daar hebben we een oplossing voor gevonden, namelijk onze Geld Terug Garantie.

De Geld Terug Garantie betekent dat als het reisadvies voor jouw vakantiebestemming binnen 2 weken voor vertrek wegens COVID-19 op een negatief reisadvies staat of als er een quarantaineverplichting geldt, jij gegarandeerd jouw geld terugkrijg. Ook als jij met een voucher hebt betaald of als jouw vakantiebestemming op het moment van boeken ook aleen negatief reisadvies had. Hiermee ben jij altijd verzekerd van geld terug bij een annulering door negatief reisadvies of eventueel faillissement. Zelfs wanneer de reisbranche wettelijk gezien alternatieven, zoals vouchers, mag aanbieden, krijg je met de Geld Terug Garantie jouw betaling teruggestort binnen twee weken nadat jouw reis is geannuleerd.

  • Binnen 2 weken jouw geld terug
  • Ook na betaling met voucher

Van voucher naar geld terug

Wanneer jouw reis werd geannuleerd vanwege dit negatieve reisadvies geven wij tot nu toe klanten een voucher. Wij weten dat dit niet de ideale oplossing was, maar waren hiertoe genoodzaakt. We zijn gaan kijken naar de mogelijkheden om een Geld Terug Garantie op te zetten. Door te luisteren naar de wensen van onze klanten kunnen we voor vakanties de Geld Terug Garantie aanbieden, mede dankzij een goede samenwerking met onze partners.

Daarnaast kun jij met de garanties van Eliza Veilig&Zeker boeken zonder zorgen.

Vragen & Voorwaarden

Veel gestelde vragen

Hoe werkt het aanvragen van de Geld Terug Garantie?

  1. Als er een negatief reisadvies wordt afgekondigd voor jouw vakantiebestemming of of als er een quarantaineverplichting geldt en je vertrekt binnen twee weken, dan ontvang je van ons een e-mail.
  2. Ga naar 'Mijn Eliza' en selecteer de betreffende vakantie. Klik op de button 'annuleren' om een volledige terugbetaling te ontvangen.
  3. Volg de stappen in het Mijn Eliza account en bevestig je bankgegevens.
  4. Jouw geld wordt binnen twee weken (na ontvangst van jouw bankgegevens) teruggestort.

Let op: het is niet mogelijk om een terugbetaling aan te vragen eerder dan twee weken voor jouw vertrek. Verandert het reisadvies eerder? Dan moet je wachten tot veertien dagen voor vertrek voor je de terugbetaling kan aanvragen.

Voorwaarden

  • Als er een negatief reisadvies wordt afgekondigd voor jouw vakantiebestemming of of als er een quarantaineverplichting geldt en je vertrekt binnen twee weken, dan ontvang je van ons een e-mail.
  • Eliza was here volgt het reisadvies van Diplomatie Belgium. Indien het niet mogelijk is om naar je bestemming te vertrekken, kun je een volledige terugbetaling aanvragen binnen twee weken voor jouw vertrekdatum.
  • De hoofdboeker kan de terugbetaling aanvragen via Mijn Eliza vanaf twee weken voor de oorspronkelijke vertrekdatum.
  • Eliza was here stort het volledig betaalde bedrag terug binnen twee weken na het ontvangen van de bankgegevens van de hoofdboeker.
  • De Geld Terug Garantie is niet geldig voor groepsreizen v.a. 15 personen.