Meer dan 20 jaar specialist in unieke vakanties - Klantbeoordeling 9,1 - Lid ABTO en SGR
FAQ contact Eliza was here
  1. FAQ & Contact | Eliza was here
  2. Ophalen & Inleveren
  3. Kan ik mijn huurauto buiten kantoortijden ophalen en inleveren?

Alle FAQ onderwerpen

Kan ik mijn huurauto buiten kantoortijden ophalen en inleveren?

De autoverhuurder houdt jouw vluchttijden in de gaten en zorgt dat er altijd iemand aanwezig is wanneer je aankomt. Heeft jouw vlucht vertraging en haal je daarom later de auto op? Wanneer je vluchten bij ons hebt geboekt, kan de lokale autoverhuurder het zien als er vertraging is. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken. Heb je meer dan 2 uur vertraging? Dan is het toch verstandig om telefonisch contact op te nemen met het noodnummer van Sunny Cars. Dit noodnummer kun je rechts bovenaan terugvinden in het groene vak op de autohuurvoucher.

Het inleveren buiten openingstijden is vaak geen probleem. In veel gevallen gaat het inleveren buiten openingstijden via een Keybox. Je parkeert de huurauto dan op de parkeerplaats van de verhuurder en legt de sleutels in een beveiligde brievenbus. Mocht jouw huurauto volgens de autohuurvoucher ingeleverd moeten worden buiten kantoortijden dan staat er vermeld wat je in dit soort gevallen moet doen. Staat dit er niet? Neem dan contact met ons op via info@elizawashere.be.

Het kan voorkomen dat er extra kosten in rekening gebracht worden door de verhuurder wanneer je jouw huurauto ophaalt of inlevert buiten de reguliere openingstijden. Deze kosten worden door Eliza was here vergoedt. Bewaar het bonnetje of jouw afschrift en neem contact met ons op om deze kosten te declareren door een e-mail te sturen naar jouwervaring@elizawashere.be.

Was deze vraag nuttig voor jou? Ja, mijn vraag is beantwoord. / Nee, mijn vraag is niet beantwoord.
Bedankt voor jouw hulp bij het verbeteren van onze service!
Het spijt ons dat wij jou nog niet konden helpen. Jij bent van harte welkom om een bericht te sturen via onze social media kanalen of een e-mail te sturen naar info@elizawashere.be en wij zullen jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden!

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.

WhatsApp

WhatsApp: +3238081067

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je tijdens onze openingstijden sneller kunnen helpen.

Social media

Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring

E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza

Heb jij jouw antwoord niet gevonden?

Openingstijden

Wij zijn te bereiken op:

Ma t/m vr: 09:00 - 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 - 17:00 uur
Zondag: gesloten

Bekijk de afwijkende openingstijden

Telefoon

Je kan ons van maandag t/m zaterdag bereiken via 03 808 10 67.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Zie onze openingstijden voor meer informatie.
WhatsApp

WhatsApp: +3238081067

Wanneer je een vraag hebt over een bestaande boeking, stuur dan je boekingsnummer mee in je bericht.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
E-mail

Kan jij het antwoord op jouw vraag niet vinden? Stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.

 

In verband met grote drukte op de e-mail raden we je aan om een WhatsApp bericht te sturen, zodat wij je tijdens onze openingstijden sneller kunnen helpen.
Social media
Blijf op de hoogte van de avonturen van Eliza was here.

Op dit moment is ons kantoor gesloten. Tijdens onze openingstijden zullen wij jouw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.
Speciale reizen

Advies over een bijzondere reis? Dat kan makkelijk via onze formulieren.

Jouw ervaring
E-mail: 
Klacht tijdens of na de vakantie: vul dit contactformulier in

Telefoon
Ben je op bestemming of terug van vakantie? Neem contact op via +31 (0)10 2700 821*.

*Bereikbaar van ma t/m vrij tussen 09:00-17:30. Buiten deze openingstijden kun je ons bereiken op +32 (0)3 808 10 67.

Mijn Eliza

Wil jij jouw boeking bekijken of iets wijzigen?

Dat kan eenvoudig via Mijn Eliza.

Ga naar Mijn Eliza